Paine alba cu gaurele :D

Cand am inceput sa citesc despre maia si am vazut cum arata o pane cu maia, am fost fascinata de ,,gaurele''. Initial am crezut ca maiaua este responsabila pentru faimoasele ,,gaurele'', dar apoi informandu-ma am aflat ca de fapt ,,gaurelele'' apar la un aluat hidratat si mi-am spus ca vreau sa fac si eu paine care sa aiba gaurele asa de mari. Tuturora le spuneam ca vreau sa fac paine cu gaurele :D si uite ca am facut :). 
O paine cu coaja tare si crocanta, iar miez dens si moale (si plin de gaurele mari). Are un gust usor acrisor care mie mi-a placut mult :)



Ingrediente:

Aluat total:
Faina alba:      500g
Faina integrala: 180g/ 90g faina integrala - 90 faina de secara
Apa:                        410g
Sare:                           16g
Preferment:            270g


Preferment:
Faina alba:             110g
Apa:                           140g
Maia:                           20g

Alchimia o gasiti pe http://blog.codrudepaine.ro/2012/03/vermont-sourdough-22-whole-wheat/ .
Bon appetit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu