Aluat fraged cu ulei de cocos si o tarta

    Pana acum nu am incercat sa fac ,,Aluat fraged'' din cauza untului care este folosit  in cantitate mare (eu nu consum unt pentru cantitatea mare de grasimi pe care o are) si nu aveam idee cu ce il pot inlocui. Initial am vrut sa-l inlocuiesc un un fruct de avocado, dar intreband in stanga si-n dreapta am realizat ca nu este cea mai buna idee. Cautand pe google inlocuitor pentru unt in retete am dat pe http://www.andie.ro/ de o reteta de tarta vegana cu ulei de cocos si asa am dezlegat misterul. Va invit sa degustati reteta mea de
,,Aluat fraged cu ulei de cocos si o tarta''


Ingrediente:
Aluat:
200 g faina integrala
100 g unt de cocos (ulei de cocos solid)/unt normal
4 linguri apa
1 praf de sare
Umplutura:
1/2 dovleac turcesc
1 1/2 cartof dulce
1 cartof alb mare
1/2 avocado
2 lingurite seminte de chia
1 cubulet de branza

Alchimie:

   Pentru inceput se pun ingredientele pentru umplutura (mai putin branza si semintele de chia) in cuptorul preincalzit la 200 grade C pentru 40-45 de minute.

Aluat:


   Se pune intr-un bol faina, untul de cocos/untul normal si praful de sare si se amesteca pana ce se formeaza niste frimituri. Se adauga apa si se amesteca  pana ce aluatul incepe sa se lege. In momentul acesta se transfera continutul bolului pe planul de lucru, se continua framantarea pana la obtinerea unuli aluat elastic. Se intinde aluatul la grosimea dorita, se pune in tava (preferabil de tarta), se acopera cu folie de plastic, iar aceasta este bagata apoi in congelator pana umplutura este gata.

Umplutura:

   Din legumele coapte se face un piureu peste care se adauga branza si semintele de chia. Umplutura proaspat obtinuta se pune peste aluatul de tarta din congelator. Se baga in cuptorul preincalzil la 180 de grade C pentru 30 de minute.

Bon appetit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu